AAF supplerer Arbeiderbevegelsens arkiv og bibliotek med verdifull kompetanse på områder hvor vi som et lite foretak ikke selv har mulighet til å bygge opp denne kompetansen. Dessuten utfører AAF overordnete servicefunksjoner for fellesskapet av foretak i arbeiderbevegelsen.
— Frank Meyer, daglig leder Arbeiderbevegelsens arkiv og bibliotek

 

Som medlem i AAF får foretaket:

medlem.jpg
  • Gratis juridisk rådgivning innenfor individuell og kollektiv arbeidsrett og tilstøtende rettsområder

  • Rådgivning og støtte i lederspørsmål

  • Tilgang til et lederfaglig nettverk

  • Kurs, konferanser og lederutdanning

  • Profesjonell forhandlingspart på arbeidsgiversiden

  • Ta del i et bredere tariffområde

  • Gratis distribusjon av stillingsannonser

  • Rabatt på ulike tjenester, se under


ADVOKATTJENESTER – Advokatfirmaet varder as

Gjennom Advokatfirmaet Varder AS tilbyr AAF fremstående advokater med spisskompetanse innen arbeidsrett og tilstøtende rettsområder.

Ta kontakt med AAF slik at vi kan formidle kontakt.

AAFs medlemmer får 25 prosent rabatt på standard timesatser hos Advokatfirmaet Varder AS på juridiske tjenester som ikke dekkes av medlemskapet.


RAMMEAVTALE PENSJON HOS SPAREBANK 1

AAF har signert en 5 årig rammeavtale med Sparebank 1, som gir våre medlemmer svært gunstige innkjøpsfordeler. Rammeavtalen tilbyr markedets laveste administrasjon- og forvaltningskostnader. Her har både små og store foretak har mye penger å spare.

Dette er et frivillig tilbud for AAFs medlemmer. De som ønsker får etter henvendelse tilsendt rammeavtalen. Ta kontakt enten direkte med Sparebank 1, Ståle Nerland tlf 977 79 599/ e-post: Stale.Nerland@sparebank1.no eller med AAF ved Knut Nordby tlf. 416 96 849 / e-post: kn@aaf.no.

Vi anbefaler foretak som benytter andre leverandører om å sjekke dagens avtale opp mot dette tilbudet. 


BEDRIFTSHELSETJENESTE – A-MED

AAF anbefaler A-MED som leverandør av bedriftshelsetjeneste og kompetansesenter innen HMS:

HMS-VERKTØYET PLUSOFFICE

AAF har inngått samarbeidsavtale med PlusOffice om deres verktøy som kan være til hjelp i HMS- og personalarbeidet.

AAFs medlemmer kan derfor få et alt-i-ett-lederverktøy med høy brukervennlighet til en gunstig medlemspris.

Verktøyet inneholder blant annet:

  • Risikovurdering

  • Vernerunde

  • Sjekklister

  • Personalsystem

  • Mal for medarbeidersamtaler

  • Ferie- og fraværssystem

  • Timeregistrering (ekstra kostnad)

  • Mal for personalhåndbok

  • Mal for HMS-håndbok


Som medlem i AAF vil ditt foretak benytte verktøyet til følgende pris:

  • 1-10 ansatte kr 8.432,- inkl mva pr år

  • 11-50 ansatte kr 11.295,- inkl mva pr år

  • 51 til 100 ansatte kr 14.057,- inkl mva pr år

I denne prisen ligger oppsett av systemet i foretaket, support samt app til alle ansatte. 
Vi legger også opp til å arrangere et brukerforum årlig for AAFs medlemsforetak.

Er dette interessant for ditt foretak?

Ta kontakt med Geir Stolpestad: geir@plusoffice.no  www.plusoffice.no